Sunday, May 10, 2009

Malam Ini..

Malam ini adalah malam yang terakhir aku berada di rumahku sebelum aku melanjutkan pelajaranku ke n9..mungkin aku akan meninggalkan sebentar laman blog ini untuk beberapa bulan..berat juga hatiku ini..walaupun hanya beberapa hari sahaja aku mengenali blog ini..

Aku amat berharap bagi sesiapa yang telah menjenguk dan sudi untuk singgah ke dalam blogku ini,dapat mendoakan kemudahan urusan dan tanggungjawab yang aku pegang sepanjang aku berada di sana..doakan aku..bagi semua belia2 islam yang datang ke blogku ini,ingin aku menyeru kepada kalian semua bahawa mari kita pegang ukhwah islamiah kita ini dan mari kita sama2 berjuang untuk menjadi asset dunia islam pada masa ini dan yang akan datang dan dapat membawa izzah islamiah dengan yakin dan tidak gentar..

Harap,segala yang terjadi, kita dapat menangani dengan amat baik dan rasa penuh rasa bersyukur..banyak dugaan yang akan menjenguk kita dalam kita melayari hidup ini..
Juga tidak dilupakan kepada sekalian sahabatku yang berada di luar sana wala siama yang berada di) lower form6 (STAM) dapat meneruskan perjuangan kalian dalam menolong agama Allah ini..innallaha sayansuru alaikum allazi nasru ala dinillah..aku berdoa,moga kalian mendapat yang terbaik dalam STAM dan dalam hidup dunia dan akhirat..maa taufiq wannajah alaikum..arju alaikum tadu’li ilallah..uhibbu alaikum jamia’n wa ukhwah fillahi aidhan..SELAMAT BERJUANG SEMUA!!!!!!!

No comments:

Post a Comment